Володіння іноземною мовою є важливою передумовою для особистих, культурних,
професійних та економічних контактів. Сучасні психолого-педагогічні та
методичні дослідження розглядають навчання іноземної мови як процес
особистісного розвитку здобувачів освіти у контексті «полілогу культур».
5 листопада 2020 року на платформі
Zoom проведений обласний семінар викладачів іноземної мови закладів професійної
(професійно-технічної) освіти Запорізької області на тему «Культурологічний підхід при формуванні загальнокультурної
компетентності в процесі викладання іноземних мов».
Перед початком семінару перед викладачами виступила
методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій
області Лілія Четверякова, яка привітала
учасників та відзначила, що необхідність застосування культурологічного підходу
до вивчення іноземної мови, удосконалення цього процесу і підвищення рівня його
якості виникла у зв’язку з процесами глобалізації та потребою формування
сприятливих умов для особистісного розвитку людини.
Викладач Катерина Паршина, спеціаліст вищої категорії,
виступила з доповіддю на тему
«Культурологічний підхід у викладанні іноземної мови». Вона акцентувала увагу
на тому, що оволодіння
соціокультурною компетенцією як складовою міжкультурної компетенції має дуже
важливе значення, оптимізуючи досягнення основних цілей навчання іноземної
мови. Учасники семінару мали змогу подивитися та обговорити відео фрагмент
уроку на тему «Робота і професії. Світ професій».
Викладач англійської мови ДНЗ «Мелітопольський
багатопрофільний центр професійно-технічної освіти» поділилася досвідом роботи
з теми «Формування загальнокультурної компетентності здобувачів освіти під час
викладання іноземної мови», а також продемонструвала відео фрагмент вистав
«Любов врятує світ», «Англомовні країни».
Викладач ДНЗ «Запорізький центр професійно-технічної освіти водного транспорту» Еліна Романій виступила з презентацією на тему «Позакласна робота з іноземної мови як важлива складова формування загальнокультурної компетентності здобувачів освіти. Сучасні підходи». Викладач зосередила увагу присутніх на тому, що саме позаурочна діяльність викладача-фахівця дає можливість підтримати зацікавленість здобувачів освіти процесом навчання, допомогти сформувати їхні лінгвістичні інтереси, забезпечити етичне виховання молоді. Бажаємо успіхів у роботі всім викладачам іноземної мови!
Комментариев нет:
Отправить комментарий