Translate

Для викладачів іноземної мови



План проведення обласних масових заходів для викладачів іноземної мови
1.    Семінар викладачів іноземної мови

Тема: «Сучасні тенденції викладання іноземної мови в закладах професійної (професійно-технічної) освіти», ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» (10 березня 2022 року).

2.     Конкурс  публічних виступів у форматі TED Talks на тему «My philosophy for a happy life", ДНЗ «Запорізький ПЦПТО» (24 травня 2022 року).

3. Робота експертних творчих груп викладачів іноземної мови.


Інструктивно-методичні рекомендації щодо проведення обласного конкурсу-квесту "English experts"
Масові заходи у 2020 році

24.03.2020 Конкурс-квест з англійської мови серед здобувачів освіти «English experts» (ДНЗ «Запорізькій професійний торгово-кулінарний ліцей»).

02.04.2020 Семінар-практикум викладачів іноземної мови
Тема: «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках англійської мови шляхом упровадження новітніх освітніх технологій»
(ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей»).

Семінар-практикум викладачів іноземної мови
05.11.2020 Тема: «Культурологічний підхід при формуванні загальнокультурної компетентності в процесі викладання іноземних мов» (ДНЗ «Запорізький професійний ліцей сервісу»).


Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2019-2020 навчальному році в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
Фото учасників конкурсу рекламних проектів "Моя професія найкраща" 26 03 2019
Результати заочного оцінювання робіт учасників конкурсу рекламних проектів з іноземної мови "Моя професія найкраща"

п/п
Назва ЗП(ПТ)О
Прізвище, ім’я та по батькові учня
Загальна кількість балів
1
ДНЗ «Запорізький ПЛА»
Веремієнко Ілля Вадимович
27,5
2
ДНЗ “Запорізький ЦПТОВТ”
Духонченко Ганна Костянтинівна
41,7
3
ДНЗ «Мелітопольське ВПУ»
Єpемeєв Iларiон Iгорович
33,3
4
ДНЗ “Запорізький ПЛЗТ”
Деак Іветт Олександрівна
34
5
ДНЗ «Бердянський МПЛ»
Хльосткіна Катерина Дмитрівна
31,3
6
ДНЗ “Запорізьке ВПУМ”
Костенко Дмитро Сергійович
32
7
ДНЗ «Запорізький правобережний ПЛ»
Агапов Артем Максимович
40
8
ДНЗ «Запорізький політехнічний ЦПТО»
Соловйов Данило Сергійович
29,5
9
ДНЗ «Мелітопольський БЦПТО»
Овдієнко Артур Сергійович
40,3
10
ДНЗ «Бердянський ЦПТО»
Іскра Ніна Олегівна
36,3
11
ДНЗ “Дніпрорудненський ПЛ”
Ревуцький Герман Iгорович
26,3
12
ДНЗ “Запорізьке МВПУ”
Коротич Єлизавета Ігорівна
19
13
ДНЗ «Пологівський ПЛ»
Кононенко Антон Володимирович Сізіков Олексій Павлович
22,3
14
ДНЗ «Запорізький БЦПТО»
Гугніна Тетяна Юріївна
37
15
ДНЗ «Запорізький ПЛС»
Шуліка Аліна Павлівна
29,5
16
ДНЗ «Запорізьке ВПУМС»
Скорина Анжеліка Сергіївна
32,3
17
ДНЗ “Запорізький ПТКЛ”
Софієнко Ніна Андріївна
34,3
18
ДНЗ «Михайлівське ВПУ»
Рослова Юлія Олексіївна
42,7
19
ДНЗ «Приморський ПАЛ»
Палій Ольга Олександрівна
32,5
20
ДНЗ «Багатопрофільний ЦПТО»
Яковенко Олег Андрійович
34,8
21
ДНЗ “Мелітопольський ПАЛ”
Килосов Микола Іванович
32
22
Федорівський  ЦПТО
Скрупська Анастасія Едуардівна
29
23
ДНЗ «Веселівський ПАЛ»
Бєлих Вікторія Віталіївна
26,5
24
ДНЗ «Осипенківський ПАЛ»
Лозовий Олег Віталійович
28,8
25
ДНЗ «Вільнянський ПЛ»
Волкова Любов Костянтинівна 
20,5


Орієнтовні методичні рекомендації щодо проведення конкурсу рекламних проектів з іноземної мови "Моя професія найкраща"

План масової методичної роботи для викладачів іноземної мови на 2019 рік

1. Обласний семінар-практикум на тему «Проектна діяльність на уроках іноземної мови як засіб реалізації здібностей учнів» (ДНЗ "Запорізький центр професійно-технічної освіти водного транспорту") - 21 лютого.
2. Обласний семінар-практикум на тему «Реалізація компетентнісного підходу у викладанні іноземної мови» (ДНЗ "Мелітопольське вище професійне училище") - 08 жовтня.
3.Обласний конкурс рекламних проектів на тему "Моя професія найкраща" (ДНЗ "Запорізький торгово-кулінарний ліцей") - 26 березня.
4. Робота експертних творчих груп викладачів іноземної мови м. Мелітополя і
м. Запоріжжя
- січень-грудень.


Методичні рекомендації шодо викладання іноземних мов у 2018-2019 навчальному році




Заочне оцінювання робіт учасників Конкурсу дослідницьких проектів з іноземної мови
«Світ професій»
п/п
Назва ПТНЗ
Прізвище, ім'я та по батькові учня
1
2
3
4
5
Загальна кількість балів
1
ДНЗ “Запорізький ЦПТОВТ”
Лютий О.Я.
8
8
8
8
10
42
2
ДНЗ “Запорізький ЦПТОВТ
Гнатенко А.О.
10
8
3
3
8
32
3
Бердянський економіко-гуманітарний коледж Бердянського державного педагогічного університету
Луньова А.Ю.
5
4
5
3
7
24
4
ДНЗ “Запорізький ПЛЗТ”
Бойченко О. О.
7
7
5
5
5
29
5
ДНЗ «Бердянський МПЛ»
Кривицький Д. П.
8
8
7
5
7
35
6
ДНЗ “Запорізьке ВПУМ”
Безсонов Н.С.
5
5
5
5
5
25
7
ДНЗ «Запорізький правобережний ПЛ»
Дмітрієва О.О.
10
9
10
10
8
47
8
ДНЗ «Запорізький політехнічний ЦПТО»
Шоя М. С.
9
9
9
9
7
43
9
ДНЗ «Мелітопольський БЦПТО»
Овдієнко А. С.
9
9
8
7
5
38
10
ДНЗ “Дніпрорудненський ПЛ”
Капля К. О.
9
5
0
3
0
17
11
ДНЗ “Дніпрорудненський ПЛ”
Шпирна Н. М.
8
7
7
7
5
34
12
ДНЗ “Запорізьке МВПУ”
Василенко О.С.
9
7
5
3
3
27
13
ДНЗ «Пологівський ПЛ»
Сізіков О. П.
7
7
5
5
7
31
14
ДНЗ «Запорізький БЦПТО»
Сичугов М. І.
5
7
5
5
5
27
15
ДНЗ “Запорізький ПЛС”
Надєєва О. Д.
5
5
5
5
3
23
16
ДНЗ «Мелітопольське ВПУ»
Пригорницька М.Ю.
9
9
10
9
9
46
17
ДНЗ “Запорізький ПТКЛ”
Савушкіна М. Є.
8
7
7
5
7
34
18
ДНЗ “Якимівський ПАЛ
Янишева Л. І.
3
8
5
0
3
18
19
ДНЗ «Михайлівське ВПУ»
Рослова Ю. О.
10
9
10
9
10
48
20
ДНЗ «Багатопрофільний ЦПТО»
Філіппов Р.О.
8
8
8
5
7
36
21
ДНЗ “Мелітополь
ський ПАЛ”
Скалига С. Б.
8
8
8
8
8
40
22
ДНЗ «Чубарівський ЦПТО»
Скрупська А.Е.
9
8
8
7
3
35
23
ДНЗ «Осипенківський ПАЛ»
Заспинок А. Ю.
7
7
3
3
0
20



План проведення
Конкурсу дослідницьких проектів з англійської мови серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Запорізької області «Світ професій»
1.    Заїзд та реєстрація учасників конкурсу (9-00-9-50)
2.    Урочисте відкриття конкурсу (10-00-10-30)
3.    Захист дослідницьких проектів (10-30-14-30)
4.    Перерва (12-30-12-45)

5.    Нагородження сертифікатами учасників конкурсу (14-30-15-00).

Обласні семінари-практикуми, конкурси для викладачів іноземної мови ПТНЗ у 2018 році

Обласний семінар-практикум
Тема: «Формування ключових компетентностей на уроках іноземної мови» ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної світи», 27 лютого 2018 року.


Обласний семінар-практикум
Тема: «Використання ІКТ на уроках іноземної мови як засіб підвищення мотивації навчання ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей», 20 листопада 2018 року.

Конкурс дослідницьких проектів з іноземної мови «Світ професій»
ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей», 21 березня 2018 року.


а



Особливості викладання іноземної мови в 2017-2018 навчальному році в ПТНЗ

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2017-2018 навчальному році

Завдання для обласної олімпіади з англійської мови

Обласні семінари-практикуми, олімпіада з іноземної мови у 2017 році


Обласна олімпіада з предмета «Англійська мова».
ДНЗ «Запорізький професійний будівельний ліцей» 16 березня 2017 року

Семінар-практикум викладачів іноземної мови
Тема: «Використання ІКТ на уроках іноземної мови».
ДНЗ «Запорізький центр професійно-технічної освіти водного транспорту» 8 червня 2017 року

Семінар-практикум викладачів іноземної мови

Тема: «Формування загальнолюдських моральних норм на уроках англійської мови». ДНЗ «Мелітопольське ВПУ» 2 листопада 2017 року. 

Сценарій позакласного заходу з англійської мови викладача ДНЗ "Запорізький професійний будівельний ліцей" Каздоби Т.Ю.

Методичні рекомендації для викладачів англійської мови


Методичні рекомендації шодо викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році


Обласні семінари-практикуми викладачів іноземної мови у 2016 році
1. 11 лютого. Тема: «Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчального процесу з англійської мови» (ДНЗ «Запорізький ПБЛ»).
2. 17 листопада. Тема: «Розвиток навичок іншомовної комунікації учнів на уроках англійської мови» (ДНЗ «Мелітопольський ПЛ»).





Інформація
для засідання творчої групи викладачів іноземної мови «Мрія»
за темою:
«Методичні рекомендації
щодо вивчення іноземних мов
у 2015-2016 н. р.»
Освіта є найважливішою сферою соціального життя. Саме освіта формує інтелектуальний, культурний, духовний стан суспільства.
Якість освіти – це затребуваність отриманих знань у конкретних умовах і місцях їхнього застосування для досягнення конкретної мети й підвищенняякості життя.
Перехід до "інформаційного суспільства", в умовах якого істотно розширюються масштаби міжкультурної взаємодії, вимагає нових професійних й особистісних якостей, що забезпечують його мобільність і конкурентоздатність. Тому вивчення іноземних мов - не тільки модне віяння, але й життєва необхідність. Прожити без знання іноземних мов можна, але стати конкурентоздатним ні.
Вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році буде здійснюватись за декількома навчальними програмами а саме:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальнихзакладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11класи», Київ, 2010 р.
Навчальні програми не встановлюють порядок (послідовність) вивченняпредметної тематики у рамках навчального року, а лише вказують на зміст,вивчення котрого є об’єктом тематичного контролю та оцінювання у рамкахсеместрового і підсумкового контролю.
Програми з іноземних мов мають наскрізний характер та представлені в єдиній системі, в діяльнісній термінології з чітко вираженою кореляцією між класами.
Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складалися згідно з наказом МОН України від 27.08.10 №834 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657 та від 07.08.2015 № 855 «Про внесення змін до типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів».
Як і в минулі роки інваріанта складова типового навчального плануосновної школи (1-11 класи) забезпечує реалізацію змісту іншомовної освіти на рівні Державного стандарту.
У загальноосвітніх навчальних закладах можe використовуватися лише те навчально-методичне забезпечення, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України. Перелік рекомендованої літератури затверджується наказом Міністерства освіти і науки України та оприлюднюється через“Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України”. Із зазначеним переліком можна буде ознайомитись на сайті Міністерства освіти і наукиУкраїни www.mon.gov.ua
Оцінювання навчальних досягнень учнів.
Здійснення контролю забезпечує своєчасне корегування навчальногопроцесу з метою приведення його до рівня, заданого програмою й стандартом,що регламентує його вимоги до обов'язкового мінімуму змісту й рівнюпідготовки випускників. Ці вимоги містять у собі знання фонетики, лексики,фразеології, граматики.
Зміст навчання іноземної мови містить у собі 4 види мовленнєвоїдіяльності: аудіювання, говоріння, письмо і читання. Для виявлення рівняволодіння кожним видом розроблені відповідні критерії.
Ці види діяльності є основою для реалізації системи контролю над ходомй якістю засвоєння учнями змісту навчання іноземної мови.
Учень із самого початку навчання повинен знати, як буде оцінюватися його робота, які вимоги в навчанні будуть до нього пред'являтися. У цьому полягаєй певний стимул до підвищення якості своїх знань.
Основною ланкою в системі контролю у загальноосвітніх навчальнихзакладах є поточний контроль, що проводиться систематично з метою встановлення правильності розуміння навчального матеріалу й рівнів його оволодіння та здійснення корегування щодо застосовуваних технологій навчання.
Основна функція поточного контролю - навчальна. Питання, завдання, тести спрямовані на закріплення вивченого матеріалу й повторенняпройденого, тому індивідуальні форми доцільно поєднувати із фронтальною роботою групи.
Наступною ланкою в системі контролю є семестровий контроль, що проводиться періодично з метою перевірки рівня засвоєння навчального матеріалу в обсязі навчальних тем, розділів семестру й підтвердження результатів поточних балів, отриманих учнями раніше. Семестровий контроль проводиться двічі на рік.
Завдання для проведення семестрового контролю складаються на основі програми, охоплюють найбільш актуальні розділи й теми вивченого матеріалу,розробляються викладачем з урахуванням рівня навченості, що дозволяє реалізувати диференційований підхід до навчання.
Семестровий контроль проводиться за чотирма видами мовленнєвоїдіяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо). У журналі робиться,наприклад, такий запис:

5.12.
Контроль
Аудіювання
18.12.
Контроль
Говоріння
22.12.
Контроль
Читання
25.12.
Контроль
Письма


Звертаємо увагу, що «Контроль» не є контрольною роботою і може бути комплексним та проводитись у формі тестування.
Оцінка за семестр ставиться на основі поточного оцінювання таоцінок контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності.
При перевірці робіт з іноземної мови у початковій школі (1-4 класи) вчитель виправляє помилки і пише згори правильний варіант слова, виразутощо. Зошити, в яких виконуються навчальні класні та домашні роботи, перевіряються після кожного уроку у всіх учнів з виставленням оцінок.
В 10-11 класах у зошитах перевіряються найбільш значимі роботи але зтаким розрахунком щоб один раз в місяць перевірялись роботи всіх учнів.
Словники перевіряються один раз в семестр. Вчитель виправляє помилки іставить підпис та дату перевірки.
Відповідно до загальних вимог до ведення класного журналу «Записи вжурналі ведуться державною мовою. З іноземних мов частково допускається запис змісту уроку та завдання додому мовою вивчення предмета».Зошити та словники підписуються мовою, яка вивчається.
Самооцінювання є невід’ємним умінням сучасної людини в процесіпізнання і самопізнання та альтернативним способом оцінки досягнень учнів.
Найважливішою метою самооцінювання є підвищення учнівської здатності до саморефлексії, що сприяє зростанню питомої ваги самостійності в організації процесу навчання (самонавчання). Одним з найефективніших інструментів, що допомагає розвинути в учня здатність до самооцінювання в іншомовному навчанні є Європейське мовне портфоліо.
Загальноєвропейські рівні володіння мовою є базовими для Європейського мовного портфоліо. Вони забезпечують основу для учнівського самооцінювання та слугують матеріалом для постановки навчальних цілей.
Шкали для самооцінювання відповідно до рівнів мовленнєвих умінь єцентральними для структури і функцій Європейського мовного портфоліо.
Таким чином, використовуючи Європейське мовне портфоліо у своєму іншомовному навчанні учні не тільки знайомляться із загальноєвропейськимирівнями володіння мовою, але й на практиці вчаться працювати з ними – зодного боку, займаючись плануванням власної навчальної діяльності ізвизначенням конкретних цілей за допомогою дескрипторів в оціночних шкалах,з другого – займаючись самооцінюванням, яке є результатом ефективноїучнівської рефлексії власного процесу навчання мови. Отже, за допомогою Європейського мовного портфоліо спрощується процедура впровадження європейських стандартів оцінювання учнів, в тому числі під час формуючогочи підсумкового тестування, які здійснюються за допомогою дескрипторів відповідно до Загальноєвропейських рівневих стандартів.
Під час вивчення іноземної мови дія самооцінювання може фокусуватися на трьох аспектах. Перший – це сам навчальний процес. Учні повинні бутиздатними оцінити, наскільки добре вони навчаються взагалі, на певному етапі та наскільки успішно виконують індивідуальні завдання та досягаютьнавчальних цілей. Другий аспект для самооцінювання – це учнівські комунікативні уміння, відповідно до рівнів і дескрипторів, розроблених Радою Європи. Третій аспект – це лінгвістична компетенція учня. Використовуючи самооцінювання, учні вчаться контролювати свій лінгвістичний здобуток і виправляти помилки, використовуючи ті самі шкали і оціночні схеми, які використовуються під час оцінювання іншими. Таким чином, вони починаютьглибше розуміти методи оцінювання, що може допомогти їм краще скласти підсумкові іспити (тести).
Нині розроблено український варіант Європейського мовного портфоліо, що проходить апробацію у п’яти регіонах України (Харків, Одеса, Донецьк,Чернівці, Тернопіль) та підготовлено і видрукувано методичний посібник «Європейське Мовне Портфоліо: Методичний посібник. - Тернопіль: ЛібраТерра,2008.». Більш детально ознайомитися з основними положеннями щодо використання Європейського мовного портфоліо можна на сайтах:www.coe.int/portfolio; www.cilt.org.uk/elp.htm; www.nacell.org.uk/elp.htm;www.eelp.gap.it; www.europeestaalportfolio.nl
Використання Європейського мовного портфоліо дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для учнів, допомагаючи їмрозвивати їхню здатність до відображення та самооцінювання, таким чином,надаючи їм можливість поступово збільшувати свою відповідальність за власненавчання.
З огляду на те, що майже всі стратегічні документи щодо вивченняіноземних мов, зорієнтовані на Загальноєвропейські рекомендації з мовноїосвіти, більш детально ознайомитись із основними положеннями цьогодокументу можна на сайтах: http://www.coe.int; www.britishcouncil.org.ua;www.goethe.de/kiev.

Доповідач: викладач англійської мови ДНЗ «Мелітопольський професійний ліцей» Крютченко Олена Олександрівна





МЕТОДИЧНИЙ ЛИСТ

експертної творчої групи викладачів іноземної мови м. Запоріжжя

У зв’язку зі зміною кількості годин у програмі (35) для учнів 1 курсу на 2015-2016 н.р. з іноземної мови експертна творча група викладачів іноземної мови м. Запоріжжя рекомендує наступне:
1. Збільшити кількість годин до викладання таких тем: «Люди та взаємовідносини», «Свята і традиції», «Україна у світі», «Професії», так як ці теми є провідними, формують патріотизм, національну свідомість, розвивають уміння репрезентувати свою країну у світі, культуру і побут, святкові обряди і культурні цінності. Формування соціокультурної компетенції буде успішним при виконанні вправ, які передбачають розвиток таких умінь, як проведення паралелі між двома культурами; оцінювання соціокультурних подій та відмінностей.
2. Збільшити кількість годин за рахунок введення інтерактивних лінгвістичних вправ, тренувальних текстових завдань при підготовці до ЗНО, створення проектів.
3. Збільшити кількість годин за рахунок введення відео уроків, відеофільмів з основних тем.
Кожен викладач з урахуванням специфіки свого навчального закладу, а також згідно з вимогами Міністерства Освіти і науки України складає свій особистий варіант та затверджує зміни на засіданні відповідної методичної комісії ПТНЗ.
Нагадуємо, що згідно з методичними рекомендаціями щодо вивчення іноземних мов навчальні програми не встановлюють порядок (послідовність) вивчення предметної тематики в рамках навчального року, а лише вказують на зміст, вивчення котрого є об’єктом тематичного контролю та оцінювання в рамках семестрового і підсумкового контролю. Програма не обмежує самостійності і творчої ініціативи викладача, а передбачає гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб учнів та обраних засобів навчання (навчально-методичні комплекти, підручники. посібники, аудіо-, відео матеріали тощо) (Лист МОН України від 26.06.2015 №1/9-305 «Особливості вивчення базових дисциплін у 2015-2016 навчальному році»)





Подборка полезных выражений:

walk of life - жизненный путь
as sound as a bell - в добром здравии
at odds with - не в ладах
at the expense of - за счёт кого-то
at worst - в худшем случае
be a law unto oneself - закон не писан
be as good as one's word - держать слово
be one's own man again - быть в норме
be one's own master - быть сам себе хозяином
by oneself - один, сам
come true - сбываться
cross someone's path - встретить на пути
dead drunk - мертвецки пьяный
Dear me! - Вот это да!
Easy come, easy go. - Как пришло, так и ушло
find oneself - оказаться
fresh eye - свежий взгляд
get a life - жить полной жизнью
get one's - получить своё
go astray - уйти в сторону
here and there - там и сям
high sign - тайный знак
hit the road - выступать в путь
hold the keys - содержать разгадку
in this way - таким образом
keep one's distance - отстраниться в буквальном или переносном смысле
lay aside - отказаться, отложить
lead astray - увести в сторону
leave somebody alone - оставить в покое
let somebody go - отпустить
make a bundle - срубить много денег
make a date - назначать свидание
make friends - заводить друзей
man of his word - человек слова
money to burn - куча денег
name of the game - суть дела
No kidding. - Кроме шуток.
no offence - без обид
No shit - Правда? Действительно?
none other than - не кто иной, как
odds and ends - всякая всячина
out of touch - потерявший связь
point of honor - дело чести
safe and sound - жив-здоров
Shame on you! - Как не стыдно!
side by side - рядом, бок о бок
so be it - да будет так
So much the better - Тем лучше
so so - так себе
stumbling block - помеха, камень преткновения
take a picture - фотографировать
take cover - найти защиту или убежище
take place - происходить, иметь место
That is nothing to him - Его это не волнует
this and that - то да сё
to and from - туда-сюда

Самые нужные словосочетания на английском! :)

it's high time - давно пора (а не "высокое время")

take your time - не торопись ( а не "бери свое время")
help yourself - угощайся (а не "помогай себе")
to make a decision - принимать (а не "делать") решение
to achieve results - добиться результатов
pay attention - обращать (а не "платить") внимание (свое)
draw (smb's) attention - обращать внимание (чье-то)
to take a chance - рисковать
to have a rest - отдыхать
to take offence - обидеться
to take a nap - вздремнуть
shadow cabinet - теневой кабинет
to hit the target - попасть в цель
golden share - золотая акция
to put an end to - положить конец, преодолеть
to play with fire - играть с огнем
the root of the trouble - корень зла
to read between lines - читать между строк
to take into account - принимать во внимание
to make a point - обратить особое внимание
to jump at conclusions - делать поспешные выводы
moment of silence - минута молчания
ups-and-downs - взлеты и падения
trouble shooter - специалист по разрешению конфликтных ситуаций
at the world's end - на краю света
think tank - мозговой центр
token strike - предупредительная забастовка
in accordance with - в соответствии с
on account of - на основании
in addition to - в добавление к
at any rate - во всяком случае
on behalf of - от имени
on the basis of - на основе
for the benefit of - на благо
by and large - в целом
in charge of - отвечающий за
in connection with - в связи с
in contrast to/with - в отличии
in the course of - в ходе
as early as - еще в
with the exception of - за исключением
at the expense of - за счет

Обласні семінари-практикуми
для викладачів іноземної мови

1.     11.03.2015. Тема: «Толерантність як модель психологічного клімату на уроках іноземної мови» (ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей»).

2. 10.12.2015. Тема: «Формування розвитку соціокультурної компетентності учнів на уроках іноземної мови» (ДНЗ «Василівський професійний ліцей»).

Комментариев нет:

Отправить комментарий